sobota 15. září 2007

Setkání patchworkářek

Tuto sobotu, 15.9.07 pořádal Bohemia patchwork klub svoje klubové setkání. Trošku jsem váhala, jestli se mám zúčastnit, protože to mám docela daleko a po tomto pracovním týdnu jsem se cítila docela dost unavená, ale nakonec jsem se přinutila brzo vstát a jet. A dobře jsem udělala.
Opět jsme viděli spoustu úžasných věcí, které členky klubu přivezly, něco jsem i nafotila, ale některé opravdu úžasné věci jsem nestihla.
Velmi zajímavé bylo povídání o scrap quiltu od Jany Štěrbové a Jany Lálové. Scrap quilt (pokud to náhodou nevíte) je patchwork dělaný z velkého množství různých zbytkových látek. Nejvíce práce na něm dá právě to sbírání látek, u větších a náročnějších věcí může trvat i několik let.
Jako pokaždé jsme měli možnost koupit si jak kvalitní patchworkové látky, tak i další potřeby pro tvorbu.
Ovšem nejlepší, co takové setkání přináší, to je ta fajn atmosféra. Pokaždé odjíždím povzbuzená, inspirovaná, nadšená, plná chuti pustit se zase do něčeho nového. Tentokrát si odvážím i sliby od některých holek, že mi budou dávat informace o tom, co se kde zajímavého (v celé republice) děje, kde chystají výstavu, kurz, výprodej látek, kdo má zajímavé internetové stránky atd. Samozřejmě se o všechny tyto informace podělím se čtenářkami tohoto blogu.
Pokud i vy máte nějaký námět nebo informaci, o kterou se chcete podělit, můžete napsat do komentářů pod tímto příspěvkem nebo na email textilnik@gmail.com.

Žádné komentáře: