sobota 27. září 2008

Variace na jedno téma


15.9.08 (54)
Originally uploaded by imichalova1
Potřebuju ušít polštářek a vymyslela jsem si, že vyzkouším patchworkový blok Roman Stripes neboli římské pruhy. Je to čtvercový blok, kde polovina je jednobarevná, druhá polovina pruhovaná.
Ještě než to definitivně sešiju dohromady, chtěla jsem vyzkoušet, kolik variací se z tak jednoduchých bloků dá udělat. Přestalo mě to bavit, když jsem jich měla asi třicet. Nejzajímavější varianty byly ty, které jsem vyskládala do velkého čtverce 4 krát 4 bloky, protože jsem mohla využít symetrie.
Na obrázku vidíte tu, která se mi líbila nejvíc. Jen ji nemůžu použít, protože ten polštářek bude 5 x 3 kostky.
Když kliknete na obrázek, dostanete se do mojí galerie na flickr.com a tam najdete mimo jiné i další variace.

Žádné komentáře: