středa 4. července 2007

Tkaní a jiné radosti


Název webových stránek www.tkani.cz naznačuje, že se tu jedná hlavně o ruční tkaní. Měla jsem kdysi možnost vyzkoušet si práci na takovém stavu a zjistila jsem, že to je pro mě příliš velká dřina. Proto obdivuji každého (každou), která se tomuto řemeslu věnuje.
Tyto stránky provozuje Hana Píchová a kromě nabídky tkaných věcí tu najdete i postupy, jak se co dělá a to nejen tkaní, ale i ruční předení a barvení. Obrázek, který jsem si dovolila půjčit, je ukázka ručně předené a barvené příze. Moc se mi líbí ta barevnost (doufám, že ji monitor zobrazuje správně). Je výrazná i jemná zároveň.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za pochvalu stránek. Ta fotografie příze je skutečně věrná a příze měla skutečně tyto barvy.

Máte na bloggu pěkné věci, přeji hodně leánu i do budoucna. Zdraví Píchová