pátek 14. prosince 2007

Každý měsíc jedno téma

Loni na začátku roku jsem se nadšeně zapojila do Take a Stitch Tuesday, což byla akce na blogu SharonB. Princip byl v tom, že jsme každé úterý dostali za úkol jeden vyšívací steh a každá ze zúčastněných ho měla pojednat po svém a zveřejnit obrázky na blogu nebo na flickrovi.
Vydržela jsem o něco víc než dvacet týdnů. Nejsem na to moc pyšná, proto jsem taky váhala, jestli se mám přihlásit do další akce: Take it Further.
Nakonec jsem se rozhodla přihlásit. Tentokrát bude vyhlášeno na každý měsíc jedno téma, to by pro mě mohlo být snazší. Možná to dotáhnu do konce, možná selžu už v průběhu roku. Ale docela určitě se něco nového zajímavého naučím, a to mi za to stojí.
Pokud umíte anglicky, baví vás tvořit z textilu, zapojte se také (stačí napsat Sharon na blog do komentářů). A pak můžete nechat komentář i u mě, moc by mě potěšilo, kdyby nás z Čech (Moravy, Slovenska...) bylo víc.

Žádné komentáře: