čtvrtek 15. května 2008

Svetr pro mě


Knitted pullover for me
Originally uploaded by imichalova1
Původně jsem šla do galanterie pro něco jiného, ale uviděla jsem přízi Tera v černé a žluté barvě a nechala jsem se zlákat. Měla jsem v úmyslu uplést svetr takový, kde bude na ramenou víc žluté než na bocích. Mám sice vcelku štíhlé boky, ale ramena ještě štíhlejší, takže takhle by se to mohlo opticky vyrovnat.
Ve chvíli, kdy píšu tento příspěvek, už mám hotové i rukávy, ale potřebuju najít někoho, kdo mě v tom svetru vyfotí, nejlépe někde venku, protože fotky v bytě bývají tmavé a nepěkné.
Spotřebu jsem odhadla špatně, dost příze mi zbylo. Uvažuju, že k ní přidám ještě červenou - ta zbyla zase z jiného svetříku - a vymyslím nějaký modulový modýlek. (O modulovém pletení viz textilník: http://www.textilnik.cz/1pleteni/pleteni-modulove.htm).

Žádné komentáře: