neděle 15. června 2008

Světový den pletení na veřejnosti

Tento svátek připadá každý rok na druhou sobotu v červnu. Jestli vás zajímá, o co jde, přečtěte si můj překlad textu z oficiálních stránek tohoto dne.
V České republice - aspoň pokud vím - se sešla jen jedna skupina pletařek v Praze.
Sraz byl na Václavském náměstí i koně, tedy u sochy sv. Václava, která je natolik známá, že tam trefí snad každý. Tohle místo jsem vybrala i proto, že si nedokážu představit veřejnější místo v republice. Čekala jsem, že přijde tak 5 nebo šest holek, ale bylo nás o hodně víc.
Nálada byla výborná, některé jsme se už znaly z jiných pletařských akcí nebo z internetu a poznaly jsme se osobně až tady. Seděly jsme na schodech po sochou, každá s pletením v ruce. Dokážete si představit, jakou atrakcí jsme byly pro zahraniční i tuzemské turisty, kteří si nás fotili a občas se ptali, co a proč tam děláme. Naštěstí bylo krásné počasí, za deště by to bylo o dost horší. Pokračování pak bylo v Ráji klubíček u Martiny, která nabízí hlavně efektní zahraniční příze.
Martina připravila malou módní přehlídku na chodníku, což ostatně můžete vidět na jejích fotkách. Mě se obzvlášť líbily háčkované letní svetříky, ale vzhledem k tomu, kolik toho teď mám rozpleteného, nechci se pouštět do ničeho dalšího. Tím spíš do háčkování, které mi jde pomaleji než pletení. Nejspíš bych ten letní modýlek dokončila někdy kolem vánoc. Koupila jsem si fialové Lasso na letní svetřík a už jsem upletla skoro celý zadní díl. Pletu to žerzejem, fotky zatím nemám, ale až budou, přidám je sem.
Mám z celé akce skvělý pocit a těším se, že si to za rok zase zopakujeme.

Moje fotky jsou k vidění tady.
Fotky spoluorganizátorky FashionMartiny najdete zde.

Žádné komentáře: