čtvrtek 25. prosince 2008

Štědrý den je za námi

Každý rok se těším na vánoce a každý rok jsem ráda, když už je po nich.
Vánoční pohoda pro mě začíná už odpoledne. Scházíme se u mojí sestry, jsem ze tří dětí, k tomu její děti a moji odrostlejší synové. Tradičně děláme nealkoholickou bowli, což je v podstatě směs kompotů, džusu a minerálky. Letos tam ségra přidala borůvlkový kompto, takže bowle měla neobvykle fialovou barvu.
Pak jsme se přesunuli i s mým tátou a bráchou do bytu mého přítele, kde jsme připravovali večeři. Loni jsme byli čtyři, letos k nám přibyli táta a brácha. Utahovala jsem si z nich, že večeřet budeme z dezertních talířků, protože na ten náš stůl se větší talíře pro tolik lidí nevejdou. Ale naštěstí jsme se vešli i s těmi správně velkými talíři z babiččina servisu, který je pravděpodobně starší než já. Udělala jsem rybí polévku, hustou a zcela nedietní, samozřejmě kapří řízky a bramborový salát, který poprvé dělal můj partner a velmi se mu povedl. Takže už ho bude dělat každý rok :-)
No a pak už jen dárky, přecpávání se cukrovím a slaným pečivem, televizní pohádky a je po vánocích.
25. prosince, to je můj oblíbený den. Lednička je nacpaná jídlem, nemusím nic dělat, jen odpočívat, užívat si klidu a uždibovat dobrot. Nejlínější den celého roku. Den, kdy se flákám zcela programově a cítila bych se asi provinile, kdybych se pustila do nějaké práce.




Linkuj.cz!
...........



...............
pošli na vybrali.sme.sk
................

Žádné komentáře: